Avui ha sigut el primer dia que hem anat a l'escola, en aquesta ocasió he tingut la oprtunitat d'estar al CEIP Eulàlia Bota.
Quan hem arribat ens hem dividit per les classes de manera que hi hagués dos estudiants per cada classe, jo he estat amb la Gemma i hem escollit la classe de les Abelles de P-5.
La Maria, que és la noia que ens ha rebut, ens ha convidat a quedar-nos a l'escola si volíem fins i tot després d'acabar el nostre horari.
Hem estat amb la professora de reforç, la Laura, perquè la mestra els dijous a les dues primeres hores té lliure.
Des del meu punt de vista hem tingut, almenys per la meva part, una bona acollida pel grup-classe, enseguida ens han començat a cridar i tractar-nos moltbé.
Per a mi a questa és la primera vegada que estic a una classe de P-5 ja que a l'escola d'infantil Can Fabra només hi havia 3 línies de P-3.
M'ha agradat molt aquest primer contacte perquè hem pogut saborejar una classe de P-5 i es nota molt la diferència dels nens que en els darrers cursos.
Principalment, la diferència, es nota en el comportament, ja que són tots més moguts encara que quan se'ls hi diu alguna cosa fan cas. I el que més m'ha agradat és el fet que molts dels nens ja saben llegir i em fa molta gràcia com ho fan, perquè llegeixen el so de les lletres una per una i després la diuen tota sencera, poso un exemple: (s)ssss (o)ooooo (l)lllll. I després deien tot seguit: SOL sense parar-se.
Dimarts i dijous barrejen les tres classes de P-5 (Pegassos, Abelles i Papallones) per racons. Nosaltres hem estat en el racó de la llengua i cada taula treballa la llengua per taules i amb diferents activitats i jocs.
Hem estat des de les nou fins les deu i mitja i hem estat tota l'estona fent activitats d'aquestes.
Ens hem repartit per taules i la meva taula ha jugat a dues coses diferents: la primera ha sigut al memory en el que tenien tres fileres de fitxes de color blau amb fotos en un costat de la taula i tres fileres de fitxes de color tarnoja amb paraules (amb lletra de pal) a l'altre, llavors per torns havien d'anar agafant una fitxa de cada color per esbrinar si trobaven o no la parella.
L'altre joc consistia en posar una sèrie de fotos sobre la taula i jo tenia un seguit de noms, llavors el que tenien que fer els nens era llegir la paraula en veu alta per així poder agafar la imatge corresponent.
Cap a les deu i vint comencen a recollir, agafen l'esmorçar i la jaqueta i marxen al pati, ha sigut aquí quan ens hem acomiadat d'ells fins el dijous vinent.
María
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada