divendres, 12 de març del 2010

L'últim dia a la classe de les abelles




M'agradaria posar unes quantes fotos de la classe de les abelles.


Ahir va ser l'últim dia que la Gemma i jo vam estar a la classe de les abelles en el taller de llengua, perquè entre totes les companyes de classe hem decidit que per conèixer totes tots els cursos podríem canviar cada tres setmanes d'aules i ens ha semblat a totes bé.
Penso que d'aquesta manera podrem veure tots els cursos i les diferents formes que hi ha d'impartir les classes (tallers a P-5; classe normal a P-4...) i així poder esbrinar poc a poc (si no ho tenim clar) quin curs preferim.

La diferència d'ahir i els altres dies és que van canviar els grups, perquè estaven dos dies al mateix taller, i com que aquest era el tercer dia van canviar els grups.
Normalment cada dia ens posàvem en una taula cadascuna i m'enrecordo que a la primera que hem vaig posar va ser una mica caòtic perquè hi havia més d'un nen molt mogut i era una mica difícil controlar l'activitat, el segon dia ja va ser més tranquil, però també hi havia encara nens moguts. En canvi, a la taula d'ahir tots van jugar molt bé a tots els jocs i encara que alguns nens i nenes tenien dificultats per llegir era molt més fàcil ajudar-los.

És veritat que té molta influència la manera de repartir els nens i nenes en els grups d'una manera homogènia o heterogènia i en aquest cas, estan repartits de manera heterogènia. D'aquesta manera els que més dominen la lectura poden ajudar als que tenen més dificultats. El que més m'ha sobtat és que tots estan disposats a ajudar-se entre ells, cosa que és realment positiva perquè d'aquesta manera, no és tan necessària l'ajuda de la professora.

Per acabar, m'agradaria dir que el que més em va agradar d'ahir va ser el fet que l'escola ens ha donat la oportunitat de marxar de colònies amb els nens els dies 15 i 16 d'abril, però com que ens hem apuntat la majoria no crec que sigui possible que totes hi anem. ens han dit que trucaran a un nombre concret d'estudiantes segons el nombre de ràtio de nens que hi vagin i que sortejaran qui va.
És una gran oportunitat de saber com és passar tot un dia sencer amb els nens i el fet de conèixer-nos entre les companyes més a fons.

María.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada