dijous, 20 de maig del 2010

Adéu, escoles! :(

Avui ha sigut l'últim dia per les meves companyes d'anar a l'escola ja que jo no he pogut anar avui. A l'Eulàlia Bota he estat en dos cursos, a P-5 i a P-4, ja que ja P-3 ja vaig estar quan estava a l'escola de Can Fabra.
L'experiència sobre l'assistència a les escoles és molt bona i estic molt contenta d'haver format part d'aquest projecte Universitat- escola.
Les mestres han sigut molt amables amb nosaltres i ens han tractat com una mestra més, així com també si teníem algun dubte o si volíem preguntar alguna cosa ens han contestat sense cap problema.
A més, el fet d'estar amb aquests nens ha sigut sempre un moment de desconnexió, és a dir, mentre estava a la classe amb els nens fent les diferents activitats m'evadia del món i em centrava només en ells, captaven tota la meva atenció i tot el meu interès. He estat molt a gust a l'escola i agraeixo l'actitud de les mestres. Tot i així, sempre hi ha alguna coseta que ens agradaria millorar o poder posar-li algun remei, però això no depèn de nosaltres i bé, esperem que amb les propostes que hem estat fent al llarg del curs es solucionin els problemes o es milloren segons quins aspectes.
Hem d'agrair a les nostres professores de la Universitat el fet que hagin volgut formar part d'aquest projecte i donar les gràcies també a tantes escoles per voler participar-hi i rebre aquest tracte.
Penso que ens hem de sentir afortunades ja que aquestes escoles han hagut de fer un esforç per tal de preparar les activitats que hem estat fent durant tot el curs perquè nosaltres vindríem , és a dir, totes aquestes activitats porten una feina darrere. Ha sigut emocionant i sense cap dubte tornaria a repetir, llàstima que ja s’acaba el curs i el seu també, es clar!
Ara, espero amb moltes ganes la jornada del 4 de juny, penso que és una locura portar al campus 600 nens, però crec que serà una experiència espectacular i de la qual tothom en voldrà formar part. És necessari esforçar-nos perquè aquests nens se sentin com ens han fet sentir a nosaltres quan hem anat a les escoles. Serà una experiència magnífica més.

María

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada